Om de doelgroepen en de structuur goed in beeld te krijgen zijn we begonnen met het bepalen van de persona’s en de verschillende klantreizen die daaruit voort komen. Zo zijn er verschillende stromen ontstaan voor de Starter, de Empty-nester, de Doorstromer en de Senior.
De herstructurering van de diverse diensten en de vele pagina’s die waren ontstaan hebben we gedaan via een duidelijke sitemap. Daarnaast is een keuze gemaakt welke onderdelen in het hoofdmenu moeten worden getoond en de rest is via het mega-hamburgermenu te vinden.
Het design van de website is geheel vernieuwd, rekening houdend met de huisstijl van De Keizer Makelaarsgroep. Er is een site gemaakt met een frisse uitstraling en duidelijke call-to-actions, die de bezoeker helpen met het vinden van de juiste informatie.
Natuurlijk neemt bij een makelaar het aanbod een belangrijke plaats in. Dit wordt op de site getoond via een koppeling met Realworks. Het complete aanbod, zowel bestaande bouw, nieuwbouw als bedrijfs onroerend goed, wordt bijgehouden in Realworks en meerdere keren per dag via de koppeling bijgewerkt op de website.
Tot slot hebben we er voor gezorgd dat de contactgegevens van alle vestigingen goed te vinden zijn.
Neem zelf een kijkje op https://www.dekeizer.nl/